Subject: koolitus Tööinspektsiooni teenistujatele
From: "Sandra Kuus-Parrol" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 09:56:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Planeerime septembris TI teenistujatele (nõustamisjuristid, TVK juhatajad,
tööinspektorid) koolitust töötamisega seotud eriseaduste kohta, kus
sooviksime ühe teemana käsitleda vanglaametnike ja kinnipeetavate
töötamist. Koolitus toimub Teamsis ja sel päeval käsitleme mitmeid
erinevaid teemasid. Teemadest sooviksime käsitleda nt kinnipeetavate
töötingimusi ja -lepinguid töötamisel vanglas ja väljaspool,
vanglaametniku teenistuse tingimused, neile esitatavad nõuded, töö- ja
puhkeaja arvestus, valveaeg ja teenistusest vabastamine. Vajadusel saame
enne koolitust saata täpsemad küsimused ette.

Seetõttu küsin, kas Teil oleks võimalik nendel teemadel loeng pidada?
Palun pakkuge kuupäevad, mis Teile sobiksid (septembris). Kui kaua aega
Teie esinemise jaoks peaks planeerima?

Lugupidamisega

Sandra Kuus-Parrol

Kvaliteedi peaspetsialist

Tööinspektsioon

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5621 1357

Spektri 6 / 50411 Tartu / Eesti

 <http://www.ti.ee/> www.ti.ee /  <http://www.tooelu.ee/> www.tooelu.ee /
<https://iseteenindus.ti.ee/login> iseteenindus.ti.ee

 <https://www.facebook.com/Tooinspektsioon/> Tööinspektsioon